Thursday, July 28, 2011

Syabas & Tahniah Harimau Malaya...Yakin Bolehhhh!!


Salam penuh keceriaan untuk semua...:)

Pertarungan antara harimau & singa telah berakhir...tetapi perjuangan harimau malaya kita baru bermula. Usah diungkit apa yang telah berlalu...tak perlu dikesalkan apa yang telah terjadi...dan jangan ditangisi kekalahan itu...kerana kita kalah dengan bermaruah. Ayuh bangkitlah perwira2 negara...jangan patah semangat, tunjukkan taring yang sebenar di masa hadapan.

Syabas & tahniah kepada semua jentera pasukan bola sepak Malaysia. Yakin boleh...kita mampu merealisasikan segala impian...baiki kelemahan & tingkatkan prestasi...kami sentiasa menyokong perjuangan kalian !!

Fullamak...skema plak ayat aku memalam ni...semangat masih berkobar2 ni...hehehe. Saje je bagi kata2 semangat untuk dorang & aku juga. Ehhh...semangat untuk aku?? Haaa...aku main bola juga kat umah ni tadi tau...nape korang tak percaya ke?? Tak caya meh tengok sini bola yang aku main tadi...bukan calang2 bola tau...korang ada?? Hehehe....

bola2 api ku...ngeee~~



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...