Tuesday, July 19, 2011

BEN ASHAARI, AKU PILIH 3 BLOG NI KERANA



 Aiyyyooo!! kena pilih tiga jer ke?? Bab pilih memilih ni yang aku tak reti...actually semuanya aku suka, tapi memandangkan itu syarat yang dikenakan oleh pihak penganjur maka aku bertindak mengikut arahan. Dannnn...inilah blog2 yang menjadi pilihan hatiku...diumumkan mereka adalah :


Blog MTT ni rasanya bukan aku sorang jer yang suka singgah sini...semua orang pun suka singgah sini, tak sah kalau tak singgah sini kan...?? Blog yang sangat cantik...aku suka sangat2 lady bird tu...mintak sekor bleh?? hehehe...Bakal menjadi blogger yang berjaya seperti Abg Ben suatu hari nanti...^_^

 Selain segmen Abg Ben...aku selalu jugak join segmen saudara Umar Faruq ni...:) 
Aku memang suka blog ni sebab simple jer tapi menarik. Blog ni memang wajib aku singgah & antara blog yang rajin aku komen gak. Tuan blog ni pun pernah bagi komen yang positif kat entri aku yang menjadi pembakar semangat gitu...hehehe.

Aku suka blog ni sebab tuan blog ni selalu singgah kat blog aku...rajin tinggalkan komen...selalu tinggalkan jejak...so senang aku nak ziarah dia semula. Sikap yang patut dipuji kerana rajin menziarah blog kengkawan yang lain...entri2 dia pun sempoi jer tetapi menarik...:)


14 comments:

Elih Japahar said...

Blog MTT mmg popular :)..terjah blog pilihan ni..

BeloG MTT said...

Terima kasihhhhhhhh.. ^^
Nak pinjam buat maen kejap sila la hamek..Tapi jangan lupa pulangkan taw.. Hikhik :)

p/s : Kalau boleh buat popup komen dan buang word verificatin memudahkan orang nak komen .. :)

BiNtaNg HaTi said...

@elih japahar..tau takpe, bila la leh lawan populariti blog MTT ni kan...ahakkss..:)

BiNtaNg HaTi said...

@belog MTT...alaaa..nak ambik terus tak bleh ke...huhuhu..

tq atas pandangan tu tapi camne nak buat ekk?? bleh beri tunjuk ajar...:)

Mommy's Diary of Life said...

terjah sni dr segmen bro ben.. ;p

Unknown said...

thanks ye bintang hati :)

BiNtaNg HaTi said...

@shehan...sila2 jgn malu jgn segan yea...:)

BiNtaNg HaTi said...

@han...most welcome...(",)

Umar Faruq said...

woah.. time kasih ya.. ahaks.. makin bagus penulisan skrg ek.. :D

Niena Muhammad said...

:D


hi ore kapunggg

BiNtaNg HaTi said...

@umar faruq...sama2 kasih..oppsss!! hehehe..masih byk yg perlu dipelajari ni, baru nak bertatih2...:)

BiNtaNg HaTi said...

@niena...bereh sokmo sep kito...^_^

Ammar said...

skodeng sini jap

BiNtaNg HaTi said...

@ammar..boleh aje, lama2 pun tak kisah...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...