Thursday, July 28, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG ..CEPAT !

Join klik sini!!

Alhamdulillah...kekenyangan melanda diriku di kala ini...hehehe.
Makan free beb...banyak giler makanan.
Hari ni ada majlis makan2 kat ofis...salah sorang officemate aku akan bertukar ke cawangan KL...jadi hari ni dia mengadakan jamuan untuk semua staf2 kat sini sempena perpisahannya...huhuhu...sedih gak kerana kehilangan seorang rakan sekerja yang baik.
Bila perut dah kenyang mata pun mulalah layu di hujung mekar...huarrgghh!!

Aku tak tau nak merapu apa hari ini..Abg Ben cakap tulis jer ape2 kan..no idea la...
Tapi aku ada satu teka teki untuk sekalian rakyat jelata...
Kalau sape2 tau silalah jawab yer...yang tak tau tu jawab la apa2 pun...
Soalan senang & simple je...mungkin korang pernah dengar kot...:)


Dipetik bukannya buah...dikendong bukannya anak...

Apakah jawapannya...sila2 la jawab okey!!


11 comments:

nur aqilah said...

datang cini..sy pown join gak..chaiyok eykk

nur aqilah said...

datang cini..sy pown join gak..chaiyok eykk

Fariza Othman said...

Datang sini BW daripada segmen yang sama~!

cheers~!

http://farizaothman.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blog-cepat.html

p:/ jawapan saya:ermmm aduh sakit kepala. TAK TAHU!!! HAHAA

deqlis said...

dtg terjah dari blog BA

http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blog-cepat.html

Jom tgk U Mobile On Net

BiNtaNg HaTi said...

@nur aqilah...datang jer bila2 masa pun tak kisah...all the best to u too...:)

BiNtaNg HaTi said...

@fariza...ayarkkk!! hahaha...

BiNtaNg HaTi said...

@deqlis...welcome dear...:)

suriani azwan said...

datang cari jawapan soklan abg ben kot2 ada kat sini...

BiNtaNg HaTi said...

@suriani...boleh aje...soklan teka teki kat atas tu tak mau jawab ke...hehehe

ame elms ! said...

geledah cari jawapan dan clue untuk soalan soalan seterusnya sini ! :D

http://pucukandubi.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blog-cepat.html

ohh btw , jemput singgah blog ame ya , sudah berwajah baru . :)

BiNtaNg HaTi said...

@ame elms...geledah2 juga tp jgn buat sepah tau...:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...