Friday, August 5, 2011

Segmen Miss Nadya :: Saya Seorang Blogger Wanita


 


Assalamualaikum & selamat berpuasa kepada semua...:)

Hmmm...rehat yang panjang ni bosan la plak...
nak kuar makan pun puasa kan...hehehe.
Apa kata jom kita menjoinkan diri ngan Segmen Miss Nadia.

Aku wanita sejati tau...ala ala perempuan melayu terakhir gitu...hehehe

Nama manja : 
Cik Sue  
(nak juga buh manja tu kan...keh3)


Hai semua...selamat berkenalan eeaaa !!

8 comments:

siti kektus said...

kite pon blogger pompuan hehe :p

♥Putri ilyanie♥ said...

salam kenalan cik sue.. selamat berpuse... dtg dri segmen miss nadya

BiNtaNg HaTi said...

@siti kektus...memang tak dpt dinafikan lg, nama pun siti kan..hehehe

BiNtaNg HaTi said...

@putri ilyanie...dah kenal kita rapat2 kan lg eaa...selamat berpuasa juga...:)

Miss Nadya said...

tengs sudi juin segmen ini yer..salam kenal..melawat di sini..^^
selamat berpuasa..^^

jom kenal blogger lain jugak..:)
Senarai Nama

BiNtaNg HaTi said...

@miss nadya...most welcome..selamat berpuasa juga...:)

tak berkesempatan lg nak kenal semua, baru 2,3 org jer yg sempat terjah semalam...insyaAllah ada masa nti nak p terjah semua..:)

Marina said...

salam marina berkunjung di sini...hee lambat singgah...selamat berpuasa!

http://marinafazli.blogspot.com/2011/08/segmen-miss-nadya-saya-seorang-blogger.html

FL blogh0use said...

hye3!! sergah entry ni pulak !
datang sini melawat rakan2 blogger ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...