Wednesday, June 15, 2011

Aksi terjah menerjah


Pagi2 lagi aku dah tersenyum lebar hari ni...^_^
tapi bukan senyum cam kerang busuk tu yea
senyum seindah suria gitu
sweet punye senyuman tau
boleh kena kencing manis orang yang melihatnya...hehehe...
so...kalau tak mau kena penyakit diabetes jangan tengok aku senyum...okeyh!!!
nanti ada plak yang tergoda dengan lesung pipit i ni...auww!!!

Nak tau nape???


saje2 jer nak senyum...tak boleh ke??
kan bagus mulakan hari mu dengan senyuman
lagipun senyum itu kan sedekah...dapat pahala free lagi
tak perlu keluarkan modal pun kan...kan...kan...:)

wehhh...ada orang terjah dan serang aku
haishh!!...suka suki dorang jer nak terjah2 & serang aku
ape kes??
korang nak merasa smack down aku ker...


hehehe...gimik jer tuuuu...


Sebenarnya aku terkejut + happy + tak sangka
bukan setakat terkejut beruk ni tapi terkezut dinasour dowh!!!
thanks pada korang semua ye yang sudi singgah & tinggalkan jejak kat sini
sangat2 tak sangka u...ada juga orang nak singgah kat blog huduh aku ni
siap ada yang follow lagi tu...terharu lak rase...huhuhu
yea la siapalah aku ini (cam lagu amy mastura tuuu)
lain la brader BEN ASHARI yang famous amos tu kan
memang tak sangka betul korang terjah dari blog Abg Ben
korang terjah aku...aku skodeng korang balik...:)

salam perkenalan untuk korang semua...
lain kali jangan malu2 rimau lak nak singgah sini lagi yer...:)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...