Thursday, June 16, 2011

So sweeeeetttt....

Haiii everybody...have a nice day!!

Senyum seindah suria yang membawa cahaya...
Kau tersenyum ku tersenyum...
Opppssss!!!...dah3 kang tak pasal2 plak hujan...ngeeee.


Hari ni aku pamerkan senyuman manis semanis gula lagi...
Jangan jeles eeaaa...sengaja nak tayang lesung pipit aku yang comel ni...
(statement takleh blah tul la makcik ni...hahaha).


Pepagi lagi aku dah dapat cute cupcake...
Pemberian officemate yang baru dapat menantu...
Comey sesangat & cute miut lagi...
Cupcake warna peach dihiasi 3 kuntum bunga berwarna merah, ungu & pink...
Indah terletak dalam bekas yang dihias cantik dengan reben ungu & putih... 
Sweet & nice sesangat...i love cake...hahaha!!


Memandangkan tepon cikai aku ni takde kamera...
So..tak boleh la nak snap2 gambar cupcake ni nak tayang kat korang...
Kamera digital aku pun dah tak berfungsi...sengaja la tu boikot tuan dia...huhuhu.
Kalau tak mesti korang jeles dengan kecomelan cupcake yang aku dapat ni...:)


Alhamdulillah...murah jer rezeki aku kat sini...
Ada2 jer makanan yang orang bagi...
Tak berhenti aku mengunyah...muahaha
Syukur dengan rezeki yang Allah kurniakan...
Dan satu perkara yang aku sedari...
Tak rugi kita buat baik & tak sombong dengan orang...(^_^)
Ingatlah buat jahat jangan sekali...
Buat baik berkali2 kerana setiap kebaikan itu pasti ada ganjarannya...
Dan setiap kejahatan juga ada balasannya...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...