Saturday, June 18, 2011

Aku bingung...teka teki apakah ini???


??????????

Hmmmm....

Panggilan jauh yang ku terima
dari seorang teman malam ni meninggalkan tanda tanya di hati ini.
Pelbagai persoalan timbul di benak ku.

Apakah??
Mengapa??
Adakah??
Bagaimana??

Namun yang pasti aku tidak memperolehi jawapan bagi setiap persoalan itu di saat ini.
Apakah sebenarnya yang ingin disuarakan??
Ada masalahkah dengan dirinya??
Kenapa mesti merahsiakan semua itu sedangkan ada perkara yang ingin dinyatakan kepadaku??
Mengapa aku mesti menunggu untuk mengetahui hal tersebut??

Bingung...
Ohhh...pening aku untuk seketika memikirkannya.
Semoga aku akan cepat mendapat jawapan untuk
semua persoalan yang dia sendiri wujudkan.
Sesungguhnya aku tidak suka berada dalam teka teki begini...huhuhu.


Mungkin dia memerlukan masa & keberanian untuk meluahkan segalanya.
Harapan ku semoga tiada perkara buruk berlaku ke atasnya.



p/s : no matter what...i'll always be there for u....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...