Wednesday, February 29, 2012

Tahniah untukmu teman

Salam penuh keceriaan untuk semua...:)

Today is February 29. First of all, happy belated birthday for those who were born on this day. 

Empat tahun sekali wooo nak celebrate birthday dorang tu...huhuhu...penantian penuh kesabaran untuk menanti hari & tarikh istimewa ini. Bukan sekejap nak tunggu selama 4 tahun tu kannn?? Aku sendiri pun tak pasti samada masih berpeluang untuk menemui 29hb akan datang...di manakah aku saat itu? Ibu bapa dan family aku bagaimana? Hmmm...banyak pulak persoalan yang muncul di benak fikiran tapi kita lupakan dulu semua persoalan itu buat sementara waktu.

Hari ini 29hb dalam kenangan buat aku & teman2. Hari ini merupakan hari terakhir bagi salah seorang officemate aku berkhidmat di DOS tersebut. Setelah lebih setahun kami bersama...bergurau senda, bergelak ketawa, bertepuk tampar, mengharungi suka duka bersama...akhirnya tiba jua hari untuk kami berpisah...huhuhu. Sayu gak rasa hati namun aku turut tumpang gembira dan bahagia untukmu teman. Najwa...budak kecik yang comel yang selalu kena tepuk tampar ngan aku...lepas ni dah tak boleh nak tepuk2 dak tecik tu lagi bila lalu kat belakang korang. Sorry yer Dik Wawa yang comel sebab selalu jadi mangsa tepuk2 manja dari kakak mu ini...hehehe. Dah tak boleh nak bergosip2 lagi kan...pasti aku akan merindui saat2 kita bersama...huhuhu.

Tengahari tadi kami sempat meluangkan masa makan tengahari bersama2. Walaupun sekadar makan KFC & McD je tapi cukup meriah dan happening. Dengan masa yang terhad dan suasana yang sesak tapi masih enjoy ngan makanan masing2 dan satu hal yang sinonim dengan geng ni adalah sangat giler bergambar kan korang ni...hahaha. Pantang ada peluang asyik nak berfotogedik jer keje nyer...aduiii. Kannn dah lewat masuk opis petang tadi...hehehe.

Apapun good luck & all the best untuk Wawa...pertama sebab berjaya menyambung pengajiannya di peringkat master. Kedua, sebab bakal menamatkan zaman bujang pada 11hb Mac nanti. Belajar rajin2 tau dan selamat menempuh alam rumahtangga...semoga berbahagia sokmo dan berkekalan hingga ke akhir hayat. Terkilan gak tak dapat hadir majlis kahwin Wawa kat Kelate nanti...sorry banyak2 ada majlis gak yang berlangsung kat umah time tu. Walaupun tak dapat hadir tapi doa tetap ku titipkan untuk kalian berdua. Tahniah sekali lagi...selamat pengantin baru Wa semoga jadi isteri yang solehah...:)






 

8 comments:

Gadis berkaca mata said...

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan kan. Kita hanya mampu merancang, tetapi DIA yang menentukan segala-galanya. ^_^

BiNtaNg HaTi said...

GBM betul tu..walaupun tempoh setahun tidaklah lama tp tetap terasa kehilangan..:)

Bulan Syurga Firdausi said...

temu & pisah krana Allah...best nye dpt sambg master!!!ooo mmm mgu dpn la kawan tu kawen ye hehehe best nye kawen!nk kawen gak!tp ~~~~

BiNtaNg HaTi said...

yupp!! best kan sambung belajar balik, rindu lak saat2 bergelar student dulu..ewahhh2..nak juga dia, alaa emak kawenkan Firdaus...hahaha

Bulan Syurga Firdausi said...

best...da keje ni mmm time gaji best hehehe tq nyanyi kn utk sy tp adoi mak x bg kawen lg huk huk huk

BiNtaNg HaTi said...

bila dah habis gaji terus x best kannnn..hehehe..rilek la dik tiba masa mak plak x sabar2 suruh Firdaus kawen nanti...:))

Bulan Syurga Firdausi said...

kak lame nye x ziarah cni............. :D

BiNtaNg HaTi said...

bukan setakat firdaus jer, akak pun dah lama tak buka blog ni..huhuhu..berada di zon bz sekarang tak sempat nak mengonlinekan diri & mengupdate entry...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...