Monday, January 10, 2011

Selayang Pandang



Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh….

Ehemm2…Testing…testing…1,2,3…wahhh2…cam pengerusi majlis nak test mikrofon plak…ahaksss

Hehehe…jangan salah paham plak yea…ni bukan nyer nak check sound audio atau dapat job jadi hos program live kat mana2 stesen tv pn…sesaje nak testing untuk post my first entry….ngeeee.

Hai guys…I’m Bintang Hati tuan tanah kedaung blog ni. Welcome to my blog…aku buat blog ni bukan ape saje suke2…nak corat coret utk isi masa lapang..bak kata orang aku menulis bukan kerna nama…pergghh!!!...cam lagu la plak…hehehe.

Hmmmm…post yang pertama ni aku tak nak la membebel panjang2 (sebenar nyer aku tak tau nak tulis ape…huhuhu). Sape2 rase nak singgah kat sini & baca corat coret Si Bintang Hati ni sila2kanlah tak marah pun…kalu tak suka pun tak kisah.

Memandangkan kite baru beberapa hari melangkah ke tahun baru, rasa nyer belum terlambat untuk aku mengucapkan tahun baru. 

So, I would like to take this opportunity to wish Happy New Year 2011 & may this year bring us lots of joy, prosperity and happiness….^_^


See u guys!!!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...