Thursday, May 12, 2011

Berita panassss!!!

Hahaha...bukan main lagi tajuk entri aku kali ni. Bukan nak cerita pasal gosip panas artis Malaysia atau luar negara pun. Sesaje jer bikin panas...ngeh3.


^
^
^
^



Panas...panas...dan panas!!! Itulah yang aku rasakan semenjak dua menjak ni. Mesti korang pun setuju ngan kenyataan aku tu kan..kan..kan?? Bila malam memang susah nak tido...hangat beb!! Rasa cam nak duduk dalam peti ais jer...tapi nasib baik ler umah sewa teman ni takde peti ais kalu tak dah lama benda alah tu jadi mangsa aku gamaknya. 

Haii...memang panas bebenor cuaca di Malaysia sekarang ni sehingga mencapai tahap kepanasan yang ektrem. Hari ni pun suhu di Kuala Lumpur sekitar 35°C. Sekarang bukan bahang kepanasan jer yang terasa ni tapi bandaraya dah dilanda jerebu. Baru je aku baik daripada deman...sekarang dah diserang selsema balik...huahuahua. Semoga cepat2 la Allah menurunkan hujan untuk menyirami bumi ini...Amin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...