Thursday, May 16, 2013

~SELAMAT HARI GURU~


Assalamualaikum...salam penuh keceriaan untuk semua ^_^

Selamat pagi cikgu!! 

Rindu nak bagi ucapan macam tu...rindu jugak nak dengar ucapan itu. Aku bukan seorang guru walaupun cita2 terbesar aku adalah nak jadi seorang pendidik kepada anak bangsa. Takde rezeki nak jadi cikgu ku terima segala ketentuan...huhuhu. Biarpun aku bukan seorang guru, namun aku pernah menjadi salah seorang warga pendidik suatu masa dulu. Terima kasih Sek. Keb. Chiku 02 kerana pernah memberikan peluang aku menabur bakti di sekolah tersebut untuk seketika. Peluang bersama kalian merupakan satu pengalaman yg sangat manis dan berharga dalam hidup aku. Terima kasih semua...love uols.

Guru...
Dalam ajarnya ada HARAPAN
Dalam tegurnya ada DOA
Dalam marahnya ada SAYANG
Dalam diamnya ada BIJAKSANA


untuk semua guru yg mulia, 
jasa kalian akan selalu daku kenang..tetaplah menjadi pelita anak bangsa 


SELAMAT HARI GURU
TERIMA KASIH CIKGU



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...